שאלות נפוצות
החלפות והחזרות
ההרשמה והחברות במועדון

מתי ההזמנה שלי מגיעה?

כדי לבדוק את מצב ההזמנה, היכנסי לאתר,
באמצעות שם משתמש וסיסמא, ולאחר מכן גשי לעמוד "ההזמנות שלי".
לאחר המשלוח נשלח אליך במייל את מספר המשלוח, כך שתוכלי לעקוב אחר ההזמנה
באתר של דואר ישראל.

תוכלי גם לפנות אלינו במייל, ולציין את מספר ההזמנה. 



איך אני מחזירה/מחליפה מוצר?

החלפה והחזרה
לצורך החלפה, או החזרה יש להחזיר את המוצר כמו שהוא באריזתו המקורית אלינו,
בדואר רשום, לפי הכתובת:
אדית - שירות לקוחות
ת.ד. 25165 
תל אביב, 6125101 
בעת ההחזרה/החלפה, נא לצרף לחבילה את טופס ההחזרה/החלפה, שנמצא בגב החשבונית,
כשהוא מסומן בסיבות להחזרה המוצר, זאת כדי לסייע לנו בשיפור רמת השרות שלנו.
נא לפרט את הבקשה ואת פרטי השולח + אימייל + מספר טלפון (ובאילו שעות ניתן להתקשר).


כמה עולה משלוח?

אם בחרת משלוח באמצעות שליח, אנו נשלח תוך 1-5 ימי עבודה ישירות אליך (מותנה בזמינות המלאי).
אם בחרת משלוח באמצעות דואר ישראל, אנו נשלח את ההזמנה בישראל תוך 3-10 ימי עבודה (מותנה בזמינות המלאי).
כל המוצרים שבמלאי יישלחו אליך מיד. מוצרים אחרים שזמנית אינם
במלאי ישלחו אליך תוך 30 יום.
במקרה של חוסר במלאי של המוצר אצלנו ואצל הספקים שלנו,
נשלח לך אימייל על מועד משוער של הגעת המוצר.
אם מועד זה אינו מתאים לך מכל סיבה שהיא, נא להשיב לנו באותו
המייל ולהזמין מוצר אחר.
אם אין ברצונך מוצר אחר, נזכה את חשבונך בחברת האשראי עבור המוצר החסר.





איך אפשר לחפש מוצרים?

חיפוש מוצרים יכול להתבצע במספר אפשרויות:
1. דפדוף בתפריט קטגוריות המוצרים מימין.
    בתפריט זה המחלקות ותתי המחלקות ילוו אותך בנוחיות לאורך כל האתר.
2. חיפוש לפי מחלקות, תתי מחלקות ולפי מחיר ב-"חפש לפי", בחלקו העליון של המסך.
3. במסך תצוגת קטגוריה, נית לבחור את אופן ההצגה:
    תצוגה רגילה, תצוגת גלריה, תצוגת רשימה ותצוגת קטלוג.



מה בדבר זמינות מלאי מוצרים?

למידע מפורט על זמינות מלאי עפ"י מוצרים - יש ללחוץ על קישור זה.
להזמנה דחופה לארוע מיוחד: למדידה, מופע וכדומה,
צור קשר לברור זמינות המוצר במלאי.

אם בצעת הזמנה ואין לספק את המוצר במלאי, אנו ניצור קשר איתך.
בכל מקרה נודיע לך באימייל מתי המוצר יוכל להגיע אליך...

אם המוצר נמצא במלאי, הוא יסופק באותו יום, או ביום העבודה שלמחרת,
לאחר אישור חברת האשראי, כמובן.
דגמים, מידות וצבעים של כל המוצרים באתר, 
הינם מן המלאי שקיים בדרך כלל אצל הספקים.
המוצרים נכנסים ויוצאים מן מלאי כל הזמן,
לכן היכולת שלנו למלא את בקשתך תלויה בזמינות המוצר שאותו הזמנת.



מה הן דרישות האתר?

בכדי לצפות באתר - www.edith.co.il, יש צורך באינטרנט אקספלורר.
גירסה 5.5 ומעלה ברזולוציה 800 על 600. כמו כן יש לאפשר שימוש
בתוכנת JavaScript (ג'אווה סקריפט) לצפייה מלאה באתר.

באתר אדית אנו מפעילים מנגנון שנקרא "עוגיות". העוגייה מכילה כמות קטנה של מידע,
הנכתבת לכונן הקשיח שלך ע"י רוב האתרים שבהם אתה מבקר. העוגייה מכילה מידע
כמו למשל שם משתמש, כדי שהאתר ידע באיזה דפים אתה מבקר באופן אוטומטי.
לא ניתן להשתמש בעוגייה בכדי לזהות יחידים. אתר אדית משתמש בעוגייה על מנת לשמר
את מהלך הבחירה שלך באתר ,דבר זה מאפשר לנו לתפור לך חבילת מוצרים
והטבות המתאימה לצרכיך. העוגיות משמשות בנוסף גם כדי לעקוב אחרי
דפוסי תנועה באתר שלנו, לדעת האם ביקרת בעבר, גם בכדי לקבוע האם
הגעת מקישור מסוים באינטרנט, או כתוצאה מפרסום האתר בעיתונים, ברדיו וכו'.
אם אינך מבקש את זה באופן מיוחד, אנו לעולם לא נדע את זהותך, או איך
להשיג אותך – למרות שאנו מקצים עוגייה למחשב שלך.
התקשרות שלנו למפרסמים שונים, מאפשרת להם להקצות לך עוגיות שונות.
בתהליך זה אין אנו יכולים לשלוט . אולם, כיוון שאין שום אפשרות לזהות
אותך, מפרסמים וכד' לעולם לא יוכלו לדעת מי אתה, אלא אם כן תאמר להם.
אנחנו לעולם לא ניתן להם פרטים אישיים!

איך לבטל "עוגיות" בדפדפן שלי?
באתר www.edith.co.il דפדפן יצטרך לתמוך גם ב - JavaScript (ג'אווה סקריפט), וגם בעוגיות.
זאת כדי שנוכל לעקוב אחר המוצרים שבהם בחרת להזמין, ולהשלים בהצלחה את המידע
על ההזמנה. ניתן לקרוא את פרטי המידע שלנו על אבטחה ופרטיות.
www.edith.co.il כאתר, לא יתפקד כראוי, אם לא יתאפשר השימוש ב"עוגיות".
כדי לבטל את האפשרות לעוגיות, יש לבחור את הדפדפן ומספר הגירסה:
כדי למצוא איזה דפדפן ומס' הגירסה שאתה משתמש בו, לחץ למעלה על "עזרה" בתפריט הדפדפן,
ולאחר מכן על "אודות".

אינטרנט אקפלורר
תהליך ביטול אפשרות ב"עוגיות", הינו תהליך פשוט ומהיר יחסית,
אך כאמור, ביטול ה"עוגיות" לא יאפשרו שימוש תקין באתר.
בתפריט העליון של הדפדפן ישנה אפשרות "כלים" או Tools באנגלית.
בחלון שיפתח תופענה לשוניות, יש לבחור את "פרטיות" או Privacy באנגלית.
כעת, בלחיצה על הכפתור "מתקדם" או Advanced באנגלית,
ניתן לשנות את הגדרות ה"עוגיות" הרצויות.

נטסקייפ
האתר לא תומך בנטסקייפ.



מה בנוגע לאריזות מתנה?

ניתן להזמין אריזת מתנה בתשלום.
המתנה תישלח ארוזה.
במידה והינך מעוניין באריזה בנפרד -
נא לציין זאת בתיבת ההערות שבדף הזמנת המוצר.
כמו כן, ניתן להזמין גם כרטיסי ברכה מעוצבים כתוספת למתנה.



אופן התשלום

ב - edith.co.il מכבדים כרטיסי אשראי של: Isracard, MasterCard, Visa*, American Express.
בדף ההזמנות ניתן לבחור את סוג הכרטיס, לאחר מכן יש להקיש את מספרו, ואת תאריך התפוגה.
כל מהלך מסירת הפרטים הוא בטוח. לפרטים נוספים ניתן לראות את עמוד אבטחה ופרטיות.
* Visa - של לאומי כארד.



מועדון לקוחות - יתרונות

לקריאה מורחבת אודות יתרונות מועדון הלקוחות של "אדית", יש להשתמש בקישור זה.



מה כוללת ההרשמה, והאם זה חינם?

ההרשמה לא עולה כסף.
היא כוללת קבלת עיתון, מתנת יום הולדת,
הטבות ומבצעים ייחודיים ללקוחות המועדון.
להצטרפות עכשיו למועדון הלקוחות



האם זה בטוח לקנות באינטרנט?

אנו מכבדים את פרטיות לקוחותינו ולעולם איננו
מוכרים או משכירים את פרטי הנרשמים.
לשם כך הושקעו ב"אדית" מאמצים רבים לאבטחת הנתונים והקניות באתר.
להצטרפות עכשיו למועדון הלקוחות



במה ההרשמה באתר אדית שונה מאתרים אחרים?

כאן תוכלו למצוא אמינות במערכת היחסים בינינו, לכל אורך הדרך,
גם בזמן הגלישה והקניה באתר, וגם לאחר מכן.
רמת השירות הגבוהה שלנו, מהווה ערך מוסף גבוה למוצר,
דבר שהינו מצרך נדיר בארץ.
להצטרפות עכשיו למועדון הלקוחות



האם יש אחריות?

המוצרים המוצעים באתר הינם באיכות מירבית, כי הצרכים שלך חשובים לנו מאוד.
אם אינך מרוצה מכל סיבה שהיא ממוצר כלשהו,
ניתן להחזיר את המוצר תוך 14 ימי עבודה ולהחליפו
או לקבל את כספך חזרה (דמי המשלוח אינם מוחזרים).
להצטרפות עכשיו למועדון הלקוחות



האם זה באמת שווה?

תהיה הראשון לדעת ולרכוש את מיטב המוצרים
שנבחרו במיוחד בשבילך ממיטב האופנה בארץ ובעולם.
כמובן שתהנה ממבחר ההטבות, המתנות, והמידע הנרחב שהאתר מציע.
להצטרפות עכשיו למועדון הלקוחות





שאלות נוספות

אם יש לך שאלות נוספות שלא נשאלו עדיין, אל תהסס
להפנות אותן ל"אדית" ביצירת קשר ונשמח לענות בהקדם האפשרי.