החלפות והחזרות

אם מכל סיבה שהיא, לא אהבתם את המוצרים שרכשתם ב-www.edith.co.il, ניתן לקבל

החזר כספי, או זיכוי לקניה הבאה, או להחליף את המוצרים, לפי  התנאים להלן:

.1   אתם רשאים להחזיר את המוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם.
      מוצרים שיוחזרו לאחר יותר מ-14 ימים מתאריך קבלת המשלוח שלנו - לא יתקבלו אצלנו.
      מוצרים שיוחזרו עם סימני לבישה בולטים, תגיות חסרות וללא אריזת המותג המקורית –
      לא יתקבלו ויוחזרו לשולח. יש להקפיד, שיוחזרו לאתר 
www.edith.co.il, כשהם ארוזים
      באריזתם המקורית, שאינה מעוכה, נקיים, מבלי שנעשה בהם שימוש, ובצירוף העתק
      חשבונית-קבלה.

.2   למען ביטחונכם, ב-www.edith.co.il שומרים על כללי הבריאות עפ"י התקנון הקבוע בחוק.
      כל המוצרים בעלי מדבקת הגנה במפשעה לא יהיו ברי החזרה, אם נלבשו לאחר שהמדבקה
      הוסרה. בכל מקרה, אנו ממליצים למדוד תחתונים מעל התחתונים שלכם. גרביים וגרביונים
      לא יוחלפו במידה והאריזה נפתחה. חזיות תזוכינה ו/או תוחלפנה כל עוד כל התגיות נשארו
      מחוברות ואין כל סימני מדידה. 
במחלקת ההחזרות במחסן החברה יבדקו ביסודיות את כל
      הפריטים, על מנת לוודא שהמוצרים לא נמדדו, וכי הם ראויים למכירה עפ"י הכללים בענף
      ההלבשה התחתונה.

.3   מכירות במבצע, חיסול מלאי, מכירות מוזלות ומתנות על קנייה לא ניתן להחזיר או להחליף.
      אם יש בעיה עם הזמנתכם, נא ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו לפני החזרת המוצרים.

.4   דמי החלפה/החזרה ודמי ביטול:
   
אם בחרתם להחליף, דמי משלוח חלים עליכם הלקוחות.
    כדי להחזיר את המוצרים עליכם ליצור קשר במייל ל: info@edith.co.il
, או לפקס מייל: 
      153-3-7324939

    הודעה מוקלטת אינה מהווה הוכחה לבקשת החזרה או ביטול! רק הודעה בכתב תתקבל!
   
לאחר בירור פנייתכם לביטול הזמנתכם, וקבלת מספר ביטול, עליכם להחזיר את המוצר/ים 
     בדואר רשום לפי הכתובת:
אדית לבני נשים, ת.ד.  25156 , תל-אביב מיקוד 6125101

.5   במקרה של ביטול, תחויבו בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר, אך לא יותר מ-95 ₪,
      לפי הנמוך מביניהם. דמי משלוח אינם מוחזרים. במידה והמוצר שסופק, הגיע אליכם פגום,
      סעיף זה לא יחול.

.6   ההחזר הכספי יבוצע בדרך בה שילמתם: בזיכוי דרך חברת האשראי שדרכה בוצע התשלום,
      או בשיק על שמכם. לכן, חשוב שתירשמו את שמכם באתר בצורה מדויקת, בעת ההרשמה.

.7   איך להחזיר/להחליף את הזמנתכם
      להחלפה מוצלחת וקלה של הזמנתכם, נא למלא אחר ההוראות. 
      אם החשבונית המקורית אינה בידכם, נא פרטו ככל האפשר בצורה ברורה מה המוצר
      שאתם מחזירים / מחליפים, מה המוצר שאתם רוצים במקומו, מספר הזמנה וכיצד נתין ליצור
      אתכם קשר.
      אם המוצר אינו בר-החלפה, לא יתבצע גם הזיכוי והמוצרים יוחזרו אליכם. החזירו את המוצר
      לאריזה המקורית של המותג, למשל הקופסה המקורית של חזיית טריומף. (הכוונה אינה

      לאריזה החיצונית, שבה שלחנו את כל המשלוח). אנו איננו אחראים לפגם למוצר בעת
      משלוח חזרה אלינו. אנא הקפידו לארוז בקרטון קשיח, כדי שאריזות המותגים לא תיפגענה. 
      להבטחת המשלוח וכדי שתזוכו כראוי, אנו מציעים לשלוח בדואר רשום, או ע"י שליח, בצרוף
      מסמך החזרה מסודר, כך שניתן יהיה לאתר את ההחזרה.

.8   טיפים מועילים להחזרות: אנו מציעים לא להשתמש בבושם, דאודורנט, או מייק-אפ בזמן
      מדידת המוצרים. זה יעזור למוצרים להיות ברי החלפה בהמשך. כשאת מודדת חזייה, או
      הלבשת שינה, הסתובבי בה מעט בבית, כדי להיות בטוחה שהיא מתאימה. מומלץ להתרגע

      לכם בשקט, הרחק מהמטבח, למשל, או מקרבת ילדים, שעלולים לרצות לחבק אותך,
      כשידיהם מלאות צבע...