החלפות והחזרות
אם מכל סיבה שהיא, לא אהבתם את המוצרים שרכשתם ב- www.edith.co.il,  ניתן לקבל
החזר כספי, או זיכוי לקניה הבאה, או להחליף את המוצרים, לפי התנאים להלן:

.1    ניתן להחזיר את המוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם.
       מוצרים שיוחזרו אלינו לאחר 14 ימים מתאריך קבלת המשלוח שלנו - לא יתקבלו.
       מוצרים שיוחזרו עם סימני לבישה בולטים, תגיות חסרות וללא אריזת המותג המקורי -   
       לא יתקבלו ויוחזרו לשולח.

       יש להקפיד, שיוחזרו לאתר www.edith.co.il כשהם ארוזים באריזתם המקורית,   
       שאינה מעוכה, נקיים, מבלי שנעשה בהם שימוש, ובצירוף העתקחשבונית-קבלה.


.2    למען ביטחונכם ב-www.edith.co.il שומרים על כללי הבריאות עפ"י התקנון הקבוע  
       בחוק. על פי חוק אין החלפה והחזרה של הלבשה תחתונה. כל המוצרים בעלי דבק לא   
       ניתן להחליף ולא ניתן להחזיר (כמו למשל מדבקות גוף וחזיות נדבקות למיניהן).
       לא יוחלפו גרביים וגרביונים. חזיות תזוכינה ו/או תוחלפנה כל עוד כל התגיות נשארו
       מחוברות ואין עליהן כל סימני מדידה או שימוש.
       במחלקת ההחזרות במחסן החברה יבדקו ביסודיות את כל הפריטים, על מנת לוודא
       שלא נעשה בהם שימוש.


.3    מכירות במבצע,בחיסול מלאי, במכירות מוזלות ומתנות על קנייה לא ניתן להחזיר או
       להחליף.
       אם יש בעיה עם הזמנתכם, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו לפני החזרת
       המוצרים. לאחר המשלוח יש לשלוח לנו במייל את מספר המשלוח.


.4   דמי החלפה/החזרה ודמי ביטול
      אם בחרתם להחליף, דמי משלוח חלים עליכם הלקוחות.
       כדי להחזיר את המוצרים עליכם ליצור קשר במייל ל: info@edith.co.il,
      או לפקס מייל 153-3-7324939  
      הודעה מוקלטת אינה מהווה הוכחה לבקשת החזרה או ביטול!
      רק הודעה בכתב במייל תתקבל
!
      לאחר בירור פנייתכם לביטול הזמנתכם וקבלת אישור, עליכם להחזיר את המוצר/ים 
      בדואר רשום לפי הכתובת
      אדית לבני נשים, ת.ד.  25156 , תל-אביב מיקוד 6125101


.5   במקרה של ביטול, תחויבו בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר,
      אך לא יותר מ-95 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
      בביטול הזמנה דמי משלוח אינם מוחזרים, גם אם קיבלתם משלוח חינם.
     במידה והמוצר שסופק, הגיע אליכם פגום, סעיף זה לא יחול.


.6    ההחזר הכספי יבוצע בדרך בה שילמתם: בזיכוי דרך חברת האשראי שדרכה בוצע
       התשלום, בפייפאל, או בשיק על שמכם.
       לכן, חשוב שתירשמו את שמכם באתר בצורה מדויקת בעת ההרשמה.


.7    איך להחזיר/להחליף את הזמנתכם
       להחלפה מוצלחת וקלה של הזמנתכם, נא למלא אחר ההוראות.
       אם החשבונית המקורית אינה בידכם, נא פרטו ככל האפשר בצורה ברורה מה המוצר
       שאתם מחזירים / מחליפים, מה המוצר שאתם רוצים במקומו, מספר הזמנה וכיצד ניתן
       ליצור אתכם קשר.
       אם המוצר אינו בר-החלפה, לא יתבצע גם הזיכוי והמוצרים יוחזרו אליכם.
       יש להחזיר את המוצרבאריזה המקורית של המותג, כפי שכבר ציינו.
       לדוגמה: יש להחזיר חזיית טריומף בקופסה המקורית של המותג. את הקופסה הזו
       הקפידו לארוז בקופסת קרטון חיצונית קשיחה, כמו למשל קופסת נעליים, כדי שאריזות    
       המותגים לא תיפגענה.
       לא נקבל החזרה של פריט בקופסת מותג, אשר יישלח אלינו במעטפת נייר ותגיע אלינו  
       מעוכה! אנו איננו אחראים לפגם למוצר בעת המשלוח חזרה אלינו.
       להבטחת המשלוח וכדי שתזוכו כראוי, אנו מציעים לשלוח לנו בדואר רשום, או ע"י
       שליח, בצרוף מכתב מסודר ובו כל הפרטים, כך שניתן יהיה לאתר את ההחזרה.

.8    טיפים מועילים להחזרות: 
       אנו מציעים לא להשתמש בבושם, דאודורנט, או מייק-אפ בזמן מדידת המוצרים. 
       זה יעזור למוצרים להיות ברי החלפה בהמשך. כשאת מודדת חזייה, אוהלבשת
       שינה, הסתובבי בה מעט בבית, בגוף נקי ויבש, כדי להיות בטוחה שהיא מתאימה.
       מומלץ להתרגע לך בשקט, הרחק מהמטבח, למשל, או מקרבת ילדים, שעלולים
       לרצות לחבק אותך, כשידיהם מלאות צבע...