מותגים יש מותגים 31

בכל עמוד
  • Monica | מוניקה

    Monica - מוניקה

     המותג מוניקה הוקם בשנת 1987 ועוסק ביבוא ושיווק של לבני נשים. חברת  מוניקה  מתמחה בתחום חזיות ההנקה ונחשבת לחברה המובילה בארץ בתחום זה. קו חזיות ההנקה עשיר וכולל את מגוון הדגמים, המידות והצבעים הגדול בארץ. חזיות Monica   מיוצרות בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר של מכון התקנים השוויצרי לטקסטיל - תו תקן מוצמד לכל חזייה. תו התקן מבטיח, כי במוצר אין ריכוז חומרים רעילים ברמה מסוכנת לבריאות האם המניקה והתינוק.. ניתן להשיג  באתר אדית תמצאי ממוצרי  Monica  בין היתר גם חזיית הנקה מרופדת להריון, חזיות הנקה 100% כותנה, חזיות הנקה למידות גדולות וגם חזיית הנקה עם תליון שמסמן לנוחיותך את הצד האחרון שממנו הינקת את תינוקך.

  • Pety | פטי

     מבחר מוצרי לבני נשים של חברת Pety: בייבידול, תחתונים, הלבשת חוף וכדומה. 

  • Sloggi | סלוגי

    סלוגי  Sloggi
    למוצרי
    Sloggi  מטרה אחת: נוחות מושלמת המשולבת באיכות מעולה. סלוגי היא יצרנית התחתונים הנמכרת בעולם, עם למעלה מטריליון וחצי יחידות שכבר נמכרו, שגורמים הנאה למיליוני גברים ונשים בעולם, ביותר ממאה מדינות, כבר למעלה מ-30 שנה. תחתוני סלוגי נמצאים ביותר מ-30,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. סלוגי ממשיכים למכור דגמים קלסיים במשך שנים רבות, אך גם מקפידים לחדש בבדים ובגזרות, בתחתונים, בחזיות ובבגדי ים. סלוגי - החברה הצמודה שלך. להשיג באתר אדית.

  • Soft Line | סופט ליין

    הלבשה תחתונה למידות גדולות

    0 מוצרים

  • Triumph | טריומף

    Triumph
    Triumph הוא הקונצרן הגדול והמוביל בעולם בתחום ההלבשה התחתונה. מגוון המוצרים שלה כולל בנוסף להלבשה תחתונה לאישה ולגבר גם בגדי ים, בגדי ספורט וביגוד לבית. הקונצרן נמצא בבעלות פרטית של שתי משפחות - שפיסהופר ובראון - ומרכזו בשוויץ. כמאה ועשרים שנה חלפו מההתחלה הצנועה של טריומף במפעל מחוכים קטן בגרמניה, שהוקם במתבן בעיר הוייבך. בעת ההקמה עמד לרשות מייסדי המפעל הון התחלתי של 2,000 מארק ושש תופרות. היום לקונצרן טריומף מחזור שנתי של כשני מיליארד דולר, למעלה מ-36,000 עובדים ופעילותו משתרעת על פני למעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם. הפעילות מתרכזת במספר אזורים עיקריים: ברחבי אירופה, במזרח הרחוק, בצפון אמריקה ובאוסטרליה

    טריומף ישראל 
    חברת טריומף ישראל הוקמה ב-1969 ושייכת לחטיבה האירופית של הקונצרן. חברת טריומף ישראל מובילה בשוק המקומי בתחום האופנה התחתונה לנשים עם המותגים: טריומף, סלוגי ודורינהמרכזי הפיתוח של הקונצרן מעצבים ומפתחים קולקציות חדשות פעמיים בשנה. חברת טריומף ישראל - כמו כל החברות בארצות אחרות - בוחרת ומגבשת את הקולקציות החדשות שלה בהתאם לקו הבינלאומי. מחלקת העיצוב מפתחת מוצרים גם על פי דרישות ספציפיות של השוק הישראלילהשיג באתר אדית מגוון חזיות לנשים וגם תחתונים לנשים ולגברים

  • Warner's | וורנר

    Warner’s
    בחברת Warner’s יצרו את החזייה הראשונה שלהם כבר בשנת 1902, כשלנגד עיניהם עמדו התאמה ונוחות לאשה. מאז ועד היום הם המשיכו להיות מותג מהימן בהלבשה תחתונה. חזיות ותחתונים של Warner’s מיועדים למגוון רחב של מידות וגזרות ויש להם דגמים פופולריים רבים לנשים במידה ממוצעת. בשנת 1930 חברת Warner’s ייצרה את החזייה שכולה אלסטיות, שהדגישה את קימורי האשה. בשנת 1935 המציאה חברת Warner’s את שיטת המידות (החל מקאפ A עד קאפ D), אשר הפכה להיות השיטה המקובלת על ידי כל יצרנים החזיות בעולם. הלבשה תחתונה של Warner’s מעוצבת היטב ועמידה מאד. חזיות Warner’s מעודכנות בגזרות תומכות ובבדים נעימים ואווריריים, עוצבו עם קאפ רך ועם קשת ללא ריפוד, גם למידות גדולות. תמצאי גם, כמובן, דגמי Warner’s עם ריפוד עבור מידות חזה ממוצע, או קטן. חזיות Warner’s בנויות לנוחות, עם הקפדה על הסגנון.אם את מחפשת חזייה שמעצבת, מרימה, תומכת, או חזייה נוחה לכל יום, יש חזיית וורנר'ס בשבילך. Warner’s מעצבים כל דגם לנוחות ולתמיכה. כך תוכלי לשכוח שהחזייה עליך, ואת יכולה לחזור לענייניך. באתר אדית תמצאי חזיות Warner’s המעולות ללא קשת, במראה ספורטיבי, כמו גם חזיות עם קשת עם ריפוד, או בלי ריפוד.

  • קונטה Conte I

    גרביוני CONTE האיכותיים במבחר דגמים